1.11.2015

Paluu hiljaisuuden jälkeen

Viimeisestä tekstistä onkin kerennyt vierähtää aikaa jo tovin verran, mutta kyllä mää silti hengissä täällä olen :D Viime päivinä on vaan aika menny niin älyttömän nopeesti kun on ollu tekemistä ettei sit illalla oo enää jaksanu juurikaan ajatella mitään.

Mutta nyt mulla on aikaa tovi istahtaa koneen ääreen ja kirjotella kuulumisia täältä suunnalta. Mää lienen muutaman kerran täälläkin kerenny jo mainita siitä että mulla ei nyt ole ollut konetta käytössä, mutta nyt asiaan on tullut muutos. Nimittäin mää viime perjantaina sain mun kannettavan tietokoneen vihdoin ja viimein takaisia korjauksesta. Eihän siinä kerenny vierähtääkään kun kuukauden päivät, mutta nyt kun kerran Espanjassa ollaan niin nautitaan tästä nyt sit ihan kunnolla! :D Vaikka kyllä se oli nautinnosta kaukana kun ei pysty yhtään mitään koulujuttuja tekemään ilman konetta.. Empähän mää toisaalta olis mitään koulujuttuja pystyny juuri tekemäänkään kun onnistuin käyttämään mun 4 GB:n netin pikkusta alle 3 viikossa :D Ja nykypäivänä kun kaikki koulutehtävät on melkeen nettiin jollainlailla sidonnaisia :D Pelastukseksi tällä viikolla mää sain vihdoin ja viimein hommattua rajattoman netin, joten nyt voin kuuliaisesti tehdä kouluhommia ihan urakalla! ;D

Viime viikon sunnuntaina lähettiin Satun kans käymään Nerjassa. Johon helpoiten pääsee matkaamaan Malagasta bussilla, joita sinne suuntaan menee yllättävän hyvin myös sunnuntaina. Bussimatkan hinta edestakaisin oli joku 8 euroa ja yksi suunta olis ollu joku 5 euroa. Joten ken sinne haaveilee menevänsä niin ottakaa ihmeessä liput edestakaisin :D Bussi matka suoralla bussiyhteydellä kesti noin tunnin verran, mutta noh, ne bussit nyt ei ollu mitään kaikista inhimillisimpiä normaalia pidemmälle ihmiselle :D Mutta väliäkös tuolla kun Nerja oikeasti oli hieno paikka! :) Mikään muu paikka ei oo mua samallalailla sytyttäny ennen niin kun toi :) Vaikka siellä oli ihmisiä paljon mutta kyllä sinne sitä populaa myös mahtuukin. Vaikee on sanoin sitä kuvata, koska se täytyy itte kokea et sen oikein ymmärtää :)

Nerjan "keskusta"












Tällä viikolla mää oon käyny tutustumassa tähän omien kotikulmien paikkoihin, kuten La
Paloman puistoon, Puerto Marinaan (Benalmadenan satama) sekä Fuengirola Bioparkkiin. Kaikki omalla tavallaan tosi hienoja paikkoja, mutta hiukan mää kyllä petyin kun tuolla Fuengirolan eläintarhassa ei ollu laisinkaan kirahveja! :D Mä olisin niin tahtonu nähä niitä :D

La Paloman -puisto Benalmadenassa

Suurinta koti-ikävää hiukan helpotti kun näki tuttuja! :D

Tiikereitäki siellä oli jopa 2..
Olin mää sentään onnellinen kun näin eläintarhassa virtahevon,
mut sekin vaan makas jonkun joen pohjalla..






















Katse kohti tulevaisuutta..
Ai niiiiiiiiiin, mää sain tällä viikolla (vai liekkö ollu viime viikkoa, ei voi muistaa) tietää et mihin mää pääsen tekemään ensi kevätlukukauden 10 viikon pituista syventävää harjoittelua!!!! :D Ja mä oon niiiiiin onnellinen siitä et mä olin yksi niistä kolmesta jotka haastatteluiden perusteella valittiin Pohjois-Karjalan pelastuslaitokselle Joensuun asemalle harjoitteluun! :D Se on ollu mulle koko tään kouluajan haaveena et pääsisin ambulanssiin tekemään ton syventävän harjoittelun ja nyt se viimein on käymässä toteen!! :D Antoi kummasti lisää motivaatiota tähän kouluun taas, kun kerrankin sai sellaisen harkkapaikan minkä oikeesti halusikin! :)

Koti-ikävä on välillä ollut melkoisen suuri ja ajoittain tuntuu että mä en enää halua olla täällä. Mutta mua lohduttaa kovasti tieto siitä että alle viikon kuluttua mä saan tänne mulle tärkeitä ihmisiä! <3 Ja kahden viikon päästä mää nään jo äitin ja siskon! <3

Huomenna täällä on jälleen joku kansallinen vapaapäivä, eikä tarvitse silloin harjoitteluun mennä. Joten lyhyt työviikko tiedossa :)

Palaillaan taas! :)

<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti