19.9.2015

Home is where your Heart is...


Jotenki nyt tuntu olevan pakko kirjottaa aiheesta koti, sillä viimeinen yö kotona edessä (tai nyt jo meneillään) ja 3 kuukautta täältä joutuu/saa olla kattelemassa muita paikkoja. Mutta kun koti on mulle niin älyttömän tärkeä. Ja lausahdus "Home is where your Heart is" kuvaa täydellisesti mun tilannetta. Mää oon virallisesti syksystä 2009 asunu poissa kotoa, mutta siitä huolimatta tää synnynkoti on mulle aina se oikea koti (ainakin toistaiseksi, tulevaisuudesta ei voi tietää) ja Joensuussa olleet asunnot on ollu mulle tosiaan vaan pelkkiä asuntoja. Sellaista tunnesidettä paikkaan mun on kai vaan vaikea luoda. Ja ajatuskin siitä et poissa täältä pitäis olla 3 kuukautta tuntuu raastavalta, mut kotiin palaaminen on kahta mukavampaa! :) Toki täällä viihtymiseen vaikuttaa nämä ihanat ja rakkaat täällä elävät ihmiset ja otukset! :) Ja kaikki lapsuus ajan muistot on niin sidottu tänne.

Maailman parhaat löylyt saa tuolta



Tää päivän mää oon vaan stresannu ja stressannu ja jännittäny.. Välillä yrittäny jotain tehdä ja muistaa jotain mutta se on ollu tänään semmosta sykyilyä ja unohtelua ettei Oo tosikaan! :D Toivottavasti nää "muistihäiriöt" on vaan stressiin liittyvää eikä mitään sen vakavampaa!:D Kohta oon kuitenki yhtä höpsö kun nuo muistisairautta sairastavat mummelit :D Mut onneks sain tänään sen ompeluksen valmiiksi minkä aloitin eilen  (selvä mummouden merkki!!!!! :D)

Laukut alkaa olla nyt pakattu, ohjeet tulostettu ja kaikki oikeestaan aika reilassa. Ei kun vaan aamulla junalla kohti Helsinkiä ja illalla lento kohto Espanjaa.. jännittää melko kovasti nyt..
Ja väsyttäähän tuo kovasti, teksti on niiiin epäselvää  (taas :D)

Mutta nyt unten maille. Hyvää yötä! <3
<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti