6.9.2015

1 viikko, 6 vuorokautta, 23 tuntia ja 20 minuuttia..

Noin suunnilleen laskettuna olen tuolloin jo matkalla kohti uusia seikkailuja.. Fiilikset ovat entistä enemmän kovin sekavat, odotan sitä suurella innolla mutta toisaalta pelko yksin menemisestä ja koti-ikävä tuntuvat sangen masentavilta.. Tänä aamuna jälleen kerran vakaasti päätin että minähän en taatusto minnekkään Espanjaan lähde, en varmasti. Mutta kun edelleenkään sellaista vaihtoehtoa ei ole tarjolla (hyvä niin :D) niin on ollu pakko vaan yrittää kääntää ajatuksia kohti positiivisia seikkoja :) Ja tällä hetkellä on taas niin hyvä fiilis ja haluaisin jo kovasti päästä lähtemään sinne.. On se kyllä kumma miten ne nämä ajatukset heittelehtii näin usein ja paljon! :D Minä kun muuten tunnetusti olen niin vakaa ja tyyni ihminen! :D (voi kun olisinkin edes välillä).. Mutta no joo, taas tää oli tämmöstä paatoksella jauhamista! :D

Kyllä maalaiset käy kaupungissa lenkillä farkuissa! :D

Mutta ai että, mulla on ollu ihan mielettömän huippu viikonloppu! :) Oon saanu viettää aikaa ihmisten kanssa jotka on mulle tärkeitä ja tehhä juttuja mistä nautin! :) Perjantaina saavuin bussilla Jyväskylään ja täällä minä edelleenkin olen vaikka kotiin kai olis pitäny tänään jo lähteä :D Mutta toisaalta kun mulla on koko ensi viikko varattu itsenäiseen opiskeluun niin päätin että palaankin Joensuuhun vasta huomenna :) Kerkiänpähän huomenna hiukka käydä vaikka shoppailemassa ennen kun lähen bussin viemänä kohti Joensuuta (mitään ei oikeestaan kannattais ja sais ostaa) :D Tai ihan vaan nauttia näistä päivistä täällä Suomessa :) Viikonlopun aikana mää oon kerenny käydä elokuvissa, suunnitella kesää 2016, lenkkeillä parissakin eri paikassa, käydä syömässä ja viettää vaan aikaa ihmisten kans! <3

Pitkästä aikaa tumi käytyä elokuvissa ja se olikii muuten hyvä! :)

 Tää reissu on tullu niin tarpeeseen! :) Mutta toisaalta onhan tämä nyt hitto vie haikeeta kun tietää että seuraavan kerran näitä ihmisiä näkee vastaa joskus yli 3 kuukauden päästä (joka luultavasti menee melko nopeesti). Muutama pieni kyynelkin on tullu vieräytettyä, nimittäin nää hyvästit ei oo yhtään mun juttu. Mut sen kyynelehtimisen oon tehny vaan silleen et kukaan ei sitä näe, eikä varsinkaan tään jälkeen tiiä siitä mitään :D Tänään illalla käytiin serkuista parhaimman/puoli siskon kanssa kipuamassa Laajavuoren laskettelurinne ylös asti ja voin sanoa että kyllä meinas tulla melkoosen lämmin siinä hommassa :D Mutta kun hikoilu ei kuitenkaan oo vaarallista niin ei anneta sen yhtään haitata! :) Näkymät huipulta oli hienot, mutta ei kuitenkaan vedä vertoja Kolille :D Ja kuka ei oo koskaan Kolilla käyny niin tuntekoon piston sydämessään! :P

Ylös on pitkä matka...

Mutta sinne kun pääsee niin nökymät on hienot :)
Verrokkina kuva viime kesältä Kolin huipulta.. Eikö ookkii vähä hienompi!? ;)


Koulullekkin on ollu tänä viikonloppuna pakko uhrata jokunen ajatus sillä viikon päästä maanantaina olis sellanen tentti mikä on vaikee kun mikä ja tiistaina toinen mikä luultavasti on helpompi jo.

Selvääkin selvemmät mindmapit aiheesta Pediatria! :D
Mutta nyt hiukka syömään ja sit oottelemaaan nukkumatin vierailua! :)

Ootte rakkaita! :)
<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti