25.9.2015

Fiilikset ekan harkkaviikon jälkeen

Tiistaina tosiaan kävin tutustumassa täysiin uudenlaiseen ympäristöön  ja erilaiseen kulttuuriin yksityisen sairaalan muodossa. Ja nyt alkaa vaata pikku hiljaa olla selviämässä tästä suurimmasta kulttuurishokista :D Xanit International Hospital tulee siis olemaan seuraavat 3 kuukautta minun toinen koti ja puitteet siellä kyllä on mahtavat, joskin toimintatavat siellä ovat erilaiset kuin Suomessa! :) Ja esimerkiksi aula on jotakin aivan toista kuin esim. Pohjois-Karjalan keskussairaalassa (mein oma keskussairaala on kyllä mun mielestä paljon parempi vaikkei olosuhteet olekkaan niin hulppeat). Tarkemmin sairaalasta kerron joskus myöhemmin.
Mukautuminen Espanjalaiseen elämäntyyliin muutenki on hiukan ollut vaikeaa vielä mutta päivä päivältä tämä vain helpottaa :) Espanjaakin olen oppinu muutamia sanoja lauseita mutta melko heikonlaisesti vielä :D

Tällä viikolla olen jo tohjennut seikkailemaan rannalla jossa eräs vanhempi mies kysyi minulta että miksi olet noin valkoinen :D Torremolinoksessa ja Fuengirolassakin on tullut käytyä. Ja hitto mä saan olla ylpeä ittestäni kun oon oppinu liikkumaan bussilla aivaan yksin, tosin kaikki paikannimet ei mun suuhun taivu yhtään mitenkään :D Kun Juuassa ei liiemmin oo tarvinnu bussilla liikkua ;D Lenkille en tällä viikolla erikseen olen juurikaan joutanut lähtemään. Mutta tämä maasto täällä on sen verran mäkistä niin kaikki matkat mitä liikun kävellen on saanu hien irtoamaan ilman lenkkejäkin :D Ja ehkä asiaan vaikuttaa myöskin se että täällä on se 25 astetta lämmintä joka päivä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.. Mutta en valita, kyllä siellä kylmässä ja märässä kerkiää vielä omaksi ilokseen tarpoa ihan riittävästi :) Oon mää jo ottanu hiukka väriäkin pintaa, en vaan ihan välttämättä vielä sellaista mitä mää olisin tahtonu :D Nimittäin eilen iltapäivällä kävi se mitä mää oon tässä vähä ootellukkii et millon se tapahtuu, nimittäin ihon palaminen :D Illalla suihkussa vaan huomasin että kummasti rintakehä ja molemmat olkapäät helottaa punaisena, mutta kai se joskus muuttuu rusketukseksi :D
Eipä oo valittamista lenkkeily säästä! :)


Lisää kuvateksti

Pitää myös sen verran paljastaa että nyt kun täällä on tätä vapaata aikaa ja kova koti-ikävä niin tuohon urheiluun ja etenkiin salilla käymiseen oon ottamassa uusia suuntia personal trainerin muodossa :) Ensi tiistaina on ekst treenit ja siitä se sit lähtee. 3 kuukautta on aikaa tehhä vaikka mitä :)

Mut nyt alkaa nukkumatti kutsua.. Vapaa viikonloppu edessö joka on täynnä mukavaa hommaa ja flunssa meinaa vaivata..

¡Buenas! noches!
<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti