16.10.2015

26 päivää takana

Kuulumiset edelleen kirjoitellaan puhelimen välityksellä sillä kone on edelleen korjattava. Mutta jokaisesta asiasta kun täytyy löytää niitä positiivisiakin puolia niin eipähän tule surffailtua koneella ainakaan liikaa tällä hetkellä! :D Ja Suomessa mää tästä lähtien osaan pitää suuni visusti kiinni jos jossakin asiassa siellä kestää kauan. Sillä se yleensä kuitenkin siellä tapahtuu puolet nopeammin (riippuen toki asiasta) :D Enkä mää oon enää osannu konetta kaivatakkaan kun sitä en ole nyt kolmeen viikkon edes nähnyt. Mutta jospa mää ensi viikolla saisin oman pinkin lapseni vihdoin ja viimein kotiin. Eli edelleen kaikki koulutehtävät, tenttiin lukemiset ja opinnäytetyö antaa vain odottaa itseään, mutta kaikki aikanaan.

Enkä kehtaa puhelimella ruveta ees kirjoittamaan kaikee mitä mä täällä oon oppinu ja miten se eroaa Suomeen. Mutta hyvää kannattaa odottaa! ;)

Tällä viikolla mää oon ollu reipas ja käyny kokeilemassa yhden iltavuoron töissä ja huomenna oliskii sit ensimmäinen työvuoro tääällä viikonloppuna. No eipähän nää työpäivät tähän mennessä oo kovin nopeesti menny saatikka uusia kädentaitoja opettanu, mutta edelleen nää kaikki ihmiset on täällä niin ihania!! :) Mulle eilen vai olikohan se toissa päivänä töissä sanottiin että hoitajat oli mua jo kovasti kaivannu ja illan päätteeksi mun "ohjaaja" sano mulle että oon tosi hyvä hoitaja. Ja et jos se tulee joskus Suomeen ja joutuu sairaalaan niin haluu tulla mun hoidettavaksi. En tiedä oliko tuo vähä myöskin osittain ksunisteltua puhetta mutta hyvältä se silti tuntui! :) Aina on kiva ottaa vastaan palautetta (etenki kun täällä sitä saa harvoin) ja etenki jos se on positiivista :)

Urheilun suhteen mää oon tällä viikolla ollu niin tyytyväinen itseni suhteen, sillä oon käyny 4 kertaa salilla ja 3 kertaa ryhmäliikunnassa! :) Salille oon vielä kulkenu sen reilun 3 kilsan matkan pyörällä mäkisessä maastossa. Nyt voi hyvillä mieli pitää salilta vapaan viikonlopun! :)
Tällä viikolla mää "sekosin" vähintään viimeistään kokonaan pilatekseen! :D Vaikka oon siellä köyny vasta 3 kertaa, miin joka tunnin jälkeen mää vaan nautin siitä enemmäm ja enemmän. Todettiin sen salin naispuoleisen työntekijän kans joka käy myös pilateksessa että joka kerran jälkeen fiilis on vaan parempi ja parempi ja siitä nauttii enemmän! :)
Tänään tuli tunnin jalkareenin jälkeen mentyä Aquafitin poisjäämisen takia Body Barz tunnille jonka jälkeen tää neiti oli aivan hiestä märkänä! :D Mutta jos uudelleen pitäis valita et meenkö sille samalle tunnille niin ihan varmaan menisin!! :D Vaikka hiki virtas, lihakset huusi armoa ja usko oli koetuksella kunnon riittämisen suhteen välillä. Sen mää oon huomannu näiden erilaisten liikuntatuntien kokeiluiden suhteen ja yleensä elämän suhteen, et jos sä et uskalla poistua sun elämän mukavuus alueilta ja yrittää uusia välillä epämiellyttviäkin asiouta niin et voi löytää uusia huippuja juttujakaan! ELIKKÄ SIIS go with the flow ja kokeile kaikkee uutta ja jännää! :)

Tuli muutem tällä viikolla tilattua lennot Lontooseen marraskuun lopulla ja varattua hostellista sängyt 28 hengen sekahuoneesta tään mein Karelia-amk:n fysioterapeuttiopiskelijan kans! :D Pakko vaan oli kun edestakaiset lennot Malagasta Lontooseen oli 46 euroa :D (Anteeksi äiti jos saat tietää sen täältä, en oo muistamu kertoo sulle sitä vielä :D)

Nyt vois yrittää ensi viikosta lähtien hiukan useammin kirjotella tänne kun saisi koneen takaisin :D
Ja ihanaa, ensi viikolla mulla on keskiviikkona aika hierojalle! :D Jospa mää pääsisin tästä päänsärystä viimein eroon.. Niin ja sunnuntaina varmaan käymään Nerjassa :)

Mut nyt pää tyynyyn ja unten maille! :) Katse suunnattuna jo uuteen viikkoon pikku hiljaa :)

<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti