30.8.2015

Lähtö sen kun lähenee...

Tasan kolmen viikon päästä minä istun lentokoneessa kohti Espanjan aurinkoa.. Hui kauheesta kuinka vähän siihen enää oikeesti on aikaa.. Odottaa mutta jännittäää niiiiiiiiin kamalasti. Eilen illalla tuli jo sellainen olo että hittolainen minähän en lähde yhtään
minnekkään, vaan minä jään tänne kotiin!! En varmasti lähde!! Mutta mää luulen että mulla ei liiemmin taida tällä hetkellä olla enää varaa perua sitä matkaa!? :D
Tännään kun äiti suunnittelin kotona että ne lähties minut sillon viikonloppuna saattamaan lentokentälle niin sillon jo sai nieleskellä itkua ihan urakalla.. Mulle aina nämä tilanteet liian yliherkkänä ihmisenä on ollu vaikeita, mutta niistäkin kai selviää?! Onneksi äiti on jo suunnittellu että ne isin kanssa tulee käymään siellä Espanajassa sitten kun minä sinne olen jo kerennyt kotiutua jotenki. Kun äiti epäili että mää muuten tunkeudun niiden mukaan sitten kun ne on palaamassa takaisin Suomeen :D

Mutta tänään sain itselleni varattua Benalmadenasta jo asunnon ittelleni! :) Asunto sijaitsee 18 kilometrin päässä Malagan lentokentältä ja kuulemma n. 2 kilometrin päästä Xanitin sairaalasta, pääsee kätevästi kävellen tai bussilla. Kun vaan ei eksyis matkalla! :D Asunnossa on 1 makuuhuone, olohuone, keittiö sekä wc jossa on kylpyamme. Kuvien mukaan asunto on todella siistissä kunnossa ja se näyttää juuri sellaiselta missä sen 3 kuukautta viihtyy :) 3 Ihmistä siinä kuulemma mahtuu asustelemaan :) Eli riittää yhdelle isokokoiselle suomalais neitokaiselle! :D Kuukausivuokra on 450 euroa sisältäen veden, sähkölasku määräytyy käytön mukaan (yllätysyllätys :D) Ja sähkö Espanjassa on tällä hetkellä paljon kalliimpaa kuin Suomessa, mutta täytyy yrittää elää säästöliekillä ja ottaa Suomesta omat villasukat ja villatakki mukaan ettei tarviis käyttään sähkölämmitystä kovinkaan paljon! :D
Yksi askel taas asiassa eteen päin :)

Gatineaun laadukkaita tuotteita Edeasta
Eilen aamulla kävin kasvohoidossa vielä ennen reissuun lähtöä, että ompahan kasvojen iho hiukka paremmassa kunnossa sinne lämpimään mennessä :) Minun iki-ihana kosmetologini (saman ikäinen kuin minä, eli ikinuori toisin sanoen) sanoi että kuulemma olemme jo niin vanhoja että mein ihossa alkaa ikääntyminen näkyä! ;) Ja tottahan se Krista taas puhui! :) Samalla ostin muutamia tuotteita, jotka käy juuri minun iholle ja joista mun iho oikeesti hyötyy. Pikkusen luulen että tuotteet on laadukkaampia kuin jotkut Cittarista ostetut halppismerkit :D Mutta oli kyllä taas niin ihana nähdä sitä minulle niin tärkeää ja rakasta ystävää, kova ikävä tulee n. 4 kuukauden aikana. Mutta onneksi ehkä saan sen ihanan ihmisen miehineen (ei siis oo kun yksi mies) käymään Espanjassa minun luona! :)

Eikös huomaakkin että kasvojen iho näyttää ainaki 20 vuotta nuoremmalta!? :D

Kauniita unia!! <3

<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti