11.1.2016

Arkeen paluu

Ihanaa kun viimeinki on päässy taas palamaan arkeen ja saanu jottai tekemistä. Viimeset 4 kuukautta kun on ollu vaan silleen vailla huolen häivää :D Tokikaan näiden kaikkien kuukausien jälkeen herääminen aamulla oli hiuuuuukan vaikeeta, vaikka heräsin vasta yheksältä :D

Mutta kymmeneltä olin jo kiltisti koululla opinnäytetyön ohjaajan luona kuuntelemassa tuomiota tämän hetkistä työstä.. Mutta en mää saanukkaan haukkuja, vaikka aattelin niitä saavani kun en oo sitä tehny kunnolla pitkään aikaan :D Olin mää kuitenki onnistunu nyt tekemään sen koulutuksen ja saanu opparia tehtyä etteen päin muutenki. Ennää ei olis kauheesti tekemistä mutta nyt on melko suuri motivaatiomonttu tässä kohassa! :D

Mutta olipa kyllä ihana päästä pitkän tauon jälkeen takasi kouluun ja nähä vähä tuttuja naamoja. Virallisesti meillä alkaa koulu vasta 18. päivä mutta mää oon vaan niin tunnollinen opiskelija! ;) Ja kauheeta, toukokuun lopulla mulla pitäis olla jo sairaanhoitajan paperit kourassa enkä ossaa oikeestaan yhtään mitään!?!??! :O

Edelleen täällä vaivaa ihan älyttömät pakkaset, mutta onneksi kun vetää paljon vaatetta päälle niin tarkenee ihan joten kuten :D Nyt mä kaipaan sitä että saaa vetää shortsit jalkaan, topin päälle ja ei kun baanalle..

Tulevaa viikonloppua odotan suuresti sillä silloin on luvassa parasta seuraa Jyväskylässä!! <3

<3 Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti